سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تمام اطلاعات درباره ی بی ام و
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
دوستی ات را اگر جایگاهی [برایش] نیافتی، نثار مکن. [امام علی علیه السلام]
نویسنده : BMW:: 88/12/23:: 2:42 عصر
ب ام و (BMW X6)


برای دیدن جزئیات روی ادامه مطلب کلیک کنید



ب ام و (BMW X6)


 

بی ام و با مهارت فوق العاده و در زمان مناسب ? اتومبیل کانسپتی می سازد و آن اتومبیل به X6 تبدیل می شود . در سپتامبر امسال و در نمایشگاه اتوشو فرانکفورت از این چهار در سریع پرده برداری شد . خبر خوش برای دنیای اتومبیل اینست که این اتومبیل در سر موقع و شاید زودتر از زمان تعیین شده در نمایشگاههای بی ام و فروخته خواهد شد .

 

گروه تست کننده از مشلن به نزدیکی شهر لارسن در کارولینای جنوبی رفتند تا در آنجا با چند X6 که برای تست آماده شده بودند ? رانندگی و آزمایشات مورد نظر را انجام دهند .اطلاعاتی که پیش ازاین سفر داشتیم شامل : مشخصات موتور ? وزن ? ابعاد و قیمت که این اطلاعات به شدت ناقص بود . اما مواردی که ما پس از آزمایشات فهمیدیم :

?- X6 اساسا یک خودروی قویست . میزان چسبندگی آن به زمین بالاست .می توان گفت X6 ورژن ? بی ام و X5 می باشد . مشخصات داخلی آنرا می توان ظرفیت چهار سرنشین بلکه تا پنج سرنشین ? سقف کوتاه در قسمت عقب و فضای بار کم عنوان کرد که با توجه به استایل اتومبیل و اسپرتی بودن دینامیک آن قابل توجیه می باشد . در واقع بی ام و ? X6 را به مانند یک کوپه چهار در ساخته و به جنبه کوپه بودن بیش از چهار در و مسائل مرتبط با آن اهمیت داده است .

?- X6 برمبنای X5 ساخته شده است ( X5 و X6 هردو در کارولینای جنوبی ساخته می شوند ) و فاصله دو محور عقب و جلو یکسان ( ???.? اینچ ) می باشد ولی اتاق  X6 در تمام ابعاد اندکی بزرگتر می باشد . در طراحی خارجی ? می توان وجه اشتراک X5 و X6 را تنها در جلو پنجره کلیوی شکل دو گانه بی ام و دانست .

?- X6 اولین اتومبیل بی ام و می باشد که از سیستم جدید all wheel drive که بی ام و آنرا xDrive می نامد استفاده می کند .این سیستم به مانند سیستم چهار چرخ متحرک سوپر هندلینگ آکورا ( SH-AWD ) نیرو را بین دو چرخ عقب به میزان احتیاج تقسیم می کند  و می تواند در پیچهای سخت دوران چرخ خارجی را بیشتر از چرخهای داخلی کرده و باعث افزایش سرعت طی کردن پیچ می شود .بر خلاف سیستم آکورا ? xDrive بوسیله کلاچها و کنترل بنزین وارد شده به موتور وظیفه کنترل اتومبیل را در شرایط سخت انجام می دهد .به نظر می رسد سیستم پایداری بی ام و و سیستم کنترل کشش به اتفاق xDrive ? پایداری استثنایی را برای X6 فراهم کنند . همچنین به نظر می رسد که رانندگی این اتومبیل تقریبا خنثی باشد اگرچه در انتها مقداری کم فرمانی مشاهده شد . مهندسین بی ام و می گویند ما توانسته ایم X6 را برای یک رانندگی پرتکاپو ( over steer ) برنامه ریزی کنیم ولی مشخص شد برای استفاده راحت تر خریدارن یک کم فرمانی ملایم لازم می باشد . xDrive بوسیله X6 معرفی خواهد شد اما بی ام و برای استفاده از این سیستم در سدانهای تولیدی خود نیز برنامه ریزی کرده است و سدانهای مجهز به xDrive از سال ???? عرضه خواهند شد .

?- مهندسین بی ام و عنوان کردند که اتومبیل که بدست آنها در کارولینای جنوبی توسعه پیدا کرده از  نیروگاه برق قدرت می گیرد !!( بی ام و از دادن اطلاعات بیشتر در  زمینه موتور X6 خودداری می کند ) . فقط تیم مهندسین می گویند که نمودار قدرت موتورهای X5 برای استفاده در X6 بهبود یافته اند . البته تیم تست کننده یقین دارند یکی از اتومبیلهای مورد آزمایش از موتور دیزل استفاده می کرد .پیش بینی ما استفاده بی ام و از موتور ??? اسب بخاری X5 ? موتور سه لیتری خطی شش سیلندر ??? اسب بخاری ? موتور V8 بی ام و با حجم ?.? لیتر به همراه یک موتور توربو دیزل ( که در حال حاضر بر روی X5 در اروپا عرضه می شود ) در X6 می باشد . بی ام و می گوید X6 به میزان ??? پاوند از X5 سبکتر می باشد که با این اوصاف وزن X6 باید بین ???? تا ???? پاوند باشد .قدرت بیشتر و وزن کمتر باید یک اتومبیل چابکتر از X5 را تولید کند . همچنین انتظار می رود برای سال ???? یک مدل هیبریدی نیز بر روی X6 عرضه شود .

?- اطلاعات درباره قیمت X6 به مانند اطلاعات سازمان سیا می باشد ! اگرچه باید قیمت X6 از تمام SAV های بی ام و بالاتر باشد . قیمت X5 با موتور پایه سه لیتری از ????? دلار آغاز می شود . یک X5 با موتور V8 در حدود ??.??? دلار قیمت دارد . X6 پایه با لاستیکهای  ??- ??/??? بهره خواهد برد و مدلهای بالاتر با لاستیکهای ??-??/??? در جلو و ??-??/??? در عقب عرضه خواهد شد .

به نظر می رسد X6 از جولای آینده در نمایشگاههای بی ام و پدیدار شود . مدل هیبریدی اندکی پس از آن عرضه می شود.

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

32798:کل بازدید
1:بازدید امروز
2:بازدید دیروز
درباره خودم
تمام اطلاعات درباره ی بی ام و
BMW
خوش آمدید...
لوگوی خودم
تمام اطلاعات درباره ی بی ام و
اشتراک